Site Admin og Site Moderator Teamet er en gruppe bestående af 5-6 frivillige brugere af Arsenal Denmarks Debatforum.
Site Admin
Den daglige drift og ledelse af debatforummet varetages af Site Admin, som er udnævnt af ARSENAL DENMARKS bestyrelse.
Site Admins opgave er desuden at godkende nyoprettede brugere samt at bortvise eventuelle skribenter, der ikke overholder forums ordensreglement.
Site Moderator Teamet
En Site Moderator har en vagt af en uges varighed ad gangen i en fastlagt turnus, og han har ansvaret for forum i den uge han/hun har sin vagt. Dette sker naturligvis med opbakning fra de andre medlemmer af Site Moderator Teamet. Deres opgave er at holde ro og orden samt at sørge for at brugerne bl.a. kan være med til at stemme på kampens spiller, hver gang Arsenal har været i aktion (carling cup undtaget).
Udelukkelse fra forum
Som udgangspunkt vil vi naturligvis helst undgå at udelukke folk, så derfor vil vi et langt stykke hen ad vejen forsøge at forklare folk, at de har trådt ved siden af, og at dette skal høre op. Dette får vi som regel en positiv respons ud af. Sker dette ikke, må Site Admin så, naturligvis i samråd med Site Moderator Teamet, beslutte om en bruger skal udelukkes.
Bliver en bruger udelukket, vil nedenstående gælde:
• 1. udvisning = 1-2 ugers karantæne
• 2. udvisning = 1 måned karantæne
• 3. udvisning = ½ til 1 års karantæne
Er der tale om overtrædelse af særlig grov karakter, så som trusler, injurier, eller racistiske angreb kan udelukkelse af længere varighed forekomme. Også hvis dette allerede sker ved 1. eller 2. overskridelse. I særligt grove tilfælde vil det om nødvendigt føre til politianmeldelse.
Kontakt
Skulle du som bruger have behov for at kontakte Site Admin eller en Site Moderator, kan det gøres ved at sende en mail til
admin@arsenal.dk eller ved at sende en privatbesked til den bruger på forum, der hedder ´Admin´ eller en af nedenstående Site Moderatorer.